سجاد صالح پور

طراح و توسعه دهنده وب

سجاد صالح پور

طراح و توسعه دهنده وب

سجاد صالح پور

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

۱۸شهریور
سجاد صالح پور
۱۸شهریور

جایگاه آزمون تورینگ در هوش مصنوعی چیست؟

آزمون تورینگ: ارتباط آن با هوش مصنوعی چیست؟ این سوال بسیار مهمی درباره آزمون تورینگ می باشد. بنابراین در ابتدا اجازه دهید کمی درباره آزمون تورینگ صحبت کنیم. این آزمون هوش مصنوعی در سال 1950 میلادی توسط آلن تورینگ ابداع شد. موضوع آن این است که اگر ماشین هوش مصنوعی بتواند طوری رفتار کند تا فردی که با آن کار می کند، نفهمد که این واقعا یک ماشین است، آن ماشین در آزمون موفق بوده است. همان طور که می بینید این موضوع بسیار جالب است و پیشروی در این علم واقعا می تواند درب های زیادی از موفقیت و تکنولوژی را برای جهانیان بگشاید.

سجاد صالح پور
۱۸شهریور

فناوری اطلاعات

فناوری اطلاعات دنیای جدیدی از علوم را عرضه کرد .عبارت فناوری اطلاعات (IT) یا به تعبیر کاملتر فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) فن آوری اطلاعات و ارتباطات ITC چیست نگاهی به تعاریف بنیادی فن آوری اطلاعات IT مخفف عبارت انگلیسیInformation & Communication Technology است .منظور از آن مجموعه ابزارها و روش های لازم برای تولید، پردازش، نگهداری، توزیع و انهدام سیستم های مبتنی بر اطلاعات به معنی فراگیر آن (شامل متن، صوت و تصویر) است و به مجموعه ای گفته می شود

 

 

سجاد صالح پور
۱۸شهریور

فناوری

فناوری یا تکنولوژی (به فرانسوی: technologie) شگردها وبه کاربردن ابزارها، دستگاه‌ها، ماده‌ها و فرایندهایی گره گشای دشواری‌های انسان است. فناوری فعالیتی انسانی است و از همین رو، از دانش و از مهندسی دیرینه تر است.

سجاد صالح پور